Re: dwa pytania

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 07:06:35 MET

>"Czy wg. was i waszych znajomych badz bliskich jestescie dobrymi
>"kucharzami? jak sie w kuchni czujecie? Czy to lubicie.
>"Chce sprawdzic czy to prawda ze chemicy to dobrzy kucharze ;)

musze przyznac ze jednak ogolnie chyba ta zasada sie sprawdza, jak widac
rownie z sa specjalizacje: wloska, ciasteczkowa itd itp ;)))). Niektorzy
ukonczyli wrecz kilka fakultetow ;)
co do mnie to nalepiej aby sie moja zona wypowiedziala (tez jest na
liscie, ale akurat w delegacji). U nas tez sa specjalizacje. Musze
przyznac ze przynajmniej w tej dzialce nie jestem teoretykiem, ale
praktycznie nic nie robie wg. przepisu. Jezeli jakis jest, to raz to
probuje, a potem i tak przerabiam na przepisy bardziej zblizone do mojego
gustu (chyba nawet lody moglbym jesc z oregano ;)) no i nie mam wagi,
wszytko na oko i na jezyk ;)

>A propos, która z uczelni ma najlepsze wydziały chemiczne? No i jakie kiedunki kończyliście a jakie doradzacie?
>Małgosia Terlikowska
hihihihihi. wraca stary temat ;) oczywiscie ze Politechnika Wroclawska ;)
A tak na powaznie, zapytaj sie siebie czy juz wiesz w jaka dziedzine
chcialabys wejsc, czy zalezy ci na inzynieze itd itp. Mozliwie duzo pytan
sobie zadaj, sprobuj na jakas czesc odpowiedziec a wtedy wydaje mi sie ze
podpowiemy ci jaki (jakie) osrodek (osrodki) bylby dla ciebie najlepszy.
No i gdzie mieszkasz? ;)

jakbym nie mogl odpisac zycze wszystkim dluuuuuuuuuugiego weekendu,
abyscie dobrze wypoczeli.

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice