Re: naprawa myjki ultradzwiekowej

Autor: Armand Budzianowski <armand_at_amu.edu.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 12:49:34 MET DST

> W pracy zepsula mi sie myjka ultradzwiekowa, a jest koniecznie
> potrzebna. Niestety, zakup nowej to wydatek rzedu 3 500 zl.
- Wydawalo mi sie, ze w tym roku trochemniej zaplacilem za nowa myjke
wykonana specjalnie na zamowienie....

http://www.merazet.pl/pdf/katalog/06/01/myjki_ultradzwiekowe.pdf

> Troche grzebalem przy starej, ale nie jestem w stanie naprawic.
> Serwis nie istnieje, bo firma, ktora ja wyprodukowala dawno
> przeniosla sie do krainy wiecznych lowow.
>
> Moze znacie jakis serwis, do ktorego mozna by oddac moje
> urzadzenie?
Moze powyzszy producent podejmie sie naprawy, ale to tak czy siak musisz
kontaktowac sie ze sprzedawca o namiary do niego.

Pozdrawaim Armand,

     \!/ http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )
 oOO-(_)-OOo e-mail: armand@amu.edu.pl