naprawa myjki ultradzwiekowej

Autor: A A <madmaciek666_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:31:40 MET DST

Szanowni Koledzy, ratujcie!!!!

W pracy zepsula mi sie myjka ultradzwiekowa, a jest koniecznie
potrzebna. Niestety, zakup nowej to wydatek rzedu 3 500 zl.
Troche grzebalem przy starej, ale nie jestem w stanie naprawic.
Serwis nie istnieje, bo firma, ktora ja wyprodukowala dawno
przeniosla sie do krainy wiecznych lowow.

Moze znacie jakis serwis, do ktorego mozna by oddac moje
urzadzenie?

Za wszelkie informacje z gory dziekuje.

Maciek Trebusiewicz

Prosty, niezależny i bezpieczny Internet!
+ Extra darmowy dostęp do Gier, Plików, Erotyki, ...
Możesz mieć za d a r m o! Sprawdź >>> wpGO.wp.pl <<<
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwpgo.wp.pl&sid=232