chemia organiczna

Autor: <emilslaczka_at_tlen.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:35:53 MET DST

witam
1. chcę się zaopatrzyć w książkę chemii organicznej co sądzicie o "Chemia Organiczna - John McMurry" a właściwie o jej polskim wydaniu ?
dzięki za opinie
2. do odbarwiania denaturatu używam węgla który kpuje w aptece - jako że jest on diabelnie drogi chcę go zastąpić innym rodzajem - czy węgiel drzewny taki jak do grilla też się nada ? jakie jest oddzialywanie między weglem a alkoholem ?

pozdrowionka Emil