Re: Tlenki

Autor: Grzegorz Szymanski <szymanski_at_chembio.uoguelph.ca>
Data: Tue 04 May 2004 - 18:29:09 MET DST

Ponizszy e-mail wysylam po raz drugi na liste bo dostalem zwrot od
chemfan-owner z adnotacja:

The message's content type was not explicitly allowed

Nie wiem wiec czy moj post przeszedl na liste czy nie. Jesli przeszedl
to przepraszam za powtorke.
A tak swoja droga mam pytanie do "ownera" co oznacza powyzsza uwaga?
Wyslalem na liste dwa posty w odstepie kilkunastu minut. Pierwszy
przeszedl a drugi sie chyba nie. Dlaczego. Jedynq roznicq przy wysylaniu
obydwy postow bylo to, ze przed wyslaniem drugiego program zapytal mnie
czy chce to wyslac jako "plain text and html", "html code" lub jako
"plain text". Wybralem te pierwsza opcje.

Witam,
niestety obydwaj panowie sie mylicie :-)

Warunki normalne to cisnienie jak nizej ale temperatura to 298K (czyli
jak kto woli 25oC ) a nie 273 lub 293K :-D

Grzegorz

P.S. Dla dokladnych 298.15 K