Re: Tlenki

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Tue 04 May 2004 - 19:50:29 MET DST

> Witam,
> niestety obydwaj panowie sie mylicie :-)
> Warunki normalne to cisnienie jak nizej ale temperatura to 298K (czyli
> jak kto woli 25oC ) a nie 273 lub 293K :-D
> Grzegorz
No to podaj cytat, gdzie to wyczytałeś, bo ja raczej jestem pewien, ze 25
st. C(298 K) to nie jest parametr opisujący warunki normalne. Tylko nie mów,
że pamiętasz. Ludzka pamięć nie tylko wyrzuca niektóre dane, ale potrafi też
niektóre dane przekształcać (przemieniać) i dlatego dość często mylimy się
zamiast nie pamietać. Podaj więc ten cytat, gdzie tak zdefiniowali war.
norm.
sp