Re: odrobina wiary ....

Autor: Roman Salbert <romis_at_klub.chip.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 21:58:23 +0200

> Ciesze sie, ze jestes z terenu ZAK-u. CO2, to chyba Prax-Air, gazy
> techniczne (W-wa Targowek). Kiedys z tymi chlopakami cos robilem w Plocku
> (Petrochemia - Orlen). Dawne dzieje.
(...)
> Mi jest tylko odrobine przykro, ze po trzech latach "auditowania" jestes
az
> tak sceptyczny. Fakt, nalezy Uni wspolczuc, ze przylqczamy jq do Polski.
> Scislej wspolczuc jej wobec tzw. "polskiego cwaniactwa", skqdinqd nie do
> podrobienia ......,
(...)
>A ZAK, ty wiesz - w najblizszym czsie czeka go metamorfoza, rozsypie sie na
>trzy firmy. To juz bardzo daleko poszlo
>Do osobnych komentarzy, moze i nawet na ChemFanie. I jestem przekonany ze
AK
>(administrator) tego nie skontruje. Bo dotyczyc to bedzie jednego z
polskich
>kombinatow chemicznych (Zaklady Azotowe Kedzierzyn)

Akurat nie Praxair (tych juz w Polsce niestety nie ma), a Messer ;-))

Nie jestem sceptyczny, przekazałem tylko swoje obserwacje. Zawsze wierzyłem
i wierze w potege wszelakich Systemów Zapewnienia Jakości ;-))).

W tych podziałach polskich kombinatów chemicznych to chyba najpierw przoduja
interesy polityczne, partyje i prywatna forsa pewnych elit a nie rozsądek
ekonomiczny. Widziałem co dsię działo z Zakładami Chemicznymi w Chorzowie,
widze co jest w Kedzierzynie, mam równiez kontakt z ludzmi w Puławach,
Tarnowie i Policach i wszedzie mechanizmy działania są podobne.

Romek