odrobina wiary ....

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 21:40:23 +0200

 Ale to
> "wrazenie" szybko mija.
>
> Popatrz tylko co jest za płotem Chemkolu, w ZAKu już jest inne podejscie
do
> tematu. Moja firma ma instalację produkcji CO2 na terenie ZAK

Romku, do twojego postu jeszcze sie odniose, ale osobno...,
Ciesze sie, ze jestes z terenu ZAK-u. CO2, to chyba Prax-Air, gazy
techniczne (W-wa Targowek). Kiedys z tymi chlopakami cos robilem w Plocku
(Petrochemia - Orlen). Dawne dzieje.
Mi jest tylko odrobine przykro, ze po trzech latach "auditowania" jestes az
tak sceptyczny. Fakt, nalezy Uni wspolczuc, ze przylqczamy jq do Polski.
Scislej wspolczuc jej wobec tzw. "polskiego cwaniactwa", skqdinqd nie do
podrobienia ......,
A z drugiej strony, ja jako auditor nie raz i nie dwa stanowczo odmawialem
certyfikacji w chwili gdy widzialem blazenstwa.

A ZAK, ty wiesz - w najblizszym czsie czeka go metamorfoza, rozsypie sie na
trzy firmy. To juz bardzo daleko poszlo.

Do osobnych komentarzy, moze i nawet na ChemFanie. I jestem przekonany ze AK
(administrator) tego nie skontruje. Bo dotyczyc to bedzie jednego z polskich
kombinatow chemicznych (Zaklady Azotowe Kedzierzyn)

Uklony

Roman