Re: literatura, literacki ...

Autor: Wojciech Szczepankiewicz <wojtex_at_polsl.gliwice.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 15:17:58 +0200

Piotr K. Olszewski wrote:

> ----- Wiadomość oryginalna ----- Od: "Roman J. Farański"
> <fryderyk_at_poczta.onet.pl>

> tradycjami.

> O, przepraszam. U mnie w bibliotece instytutowej (PAN) nieorganiczny
> Gmelins z lat 42-76 leży. Być może później ktoś doszedł do wniosku, że
> nie ma sensu kupować kolejnych tomów "jak leci".
>
> Piotr

  Zamówiłem w pewnej bibliotece na J., w królewskim mieście Krakowie,
artykuł z Berichte, z 1892 roku. Otrzymałem odpowiedź, że czasopisma nie
ma. Odpisałem, że jest bo mają go w swojej kartotece. Odpisali, że mają,
ale czasopisma nie mają.
  Myślę, że czas już oddać Niemcom rękopisy Beethovena, te mogą też
tylko pozostać w katalogu...

Wojtek