Re[2]: Toluen

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 11:06:12 +0200

Hello Witek,

Thursday, April 22, 2004, 10:56:53 AM, you wrote:

WM> Czym? Genialny pomysl. NIe ma chyba gorszego rozpuszczalnika niz n-
WM> heksan. Moze tylko cykloheksan.

powaznie, sam zajmuje sie pestycydami, i wlasnie mam kumpla ze studiow
(powiedzmy ze siedzielismy w jednej lawce :-) ) i on wlasnie sie tez
zajmuje pestycydami, ja w instytucie , on w sanepidzie, kiedys do mnie
przyszli i on i jego szefowa, bo nie mogli uwierzyc ze ja mam odzyski
na analizach w granicach 100 % , a sami maja po okolo 30 % , jak im
pokazalm jak robie, to pani z sanepidu byla wstrzasnieta ze ja na
toluenie robie, a oni nie moga wiec robia na n-heksanie
no i efekt jaki jest kazdy widzi,
malo tego , oni nawet nie walcza o to by robic to na toluenie, tylko
nadal walcza z heksanem :-)

no coz, jaka firma takie analizy :-) hihihihih

agrest

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl