Materiały Wybuchowe ... pro memory, ku przestrodze.

Autor: Michal B. <interia_at_wp.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 08:32:55 -0000

Witam
Robilem kiedys Aztdek ołowiu w ilosci ok (30g) mówili mi ze to samobojstwo w
pokoju w pewnym akademiku. Po wysuszeniu chciałem jak najwiecej umiescic w
pojemniku do tego przeznaczonym, zaczałem lekko zdrapywac go... nożem z
lustra bo na nim suszyłem. W pewnym momencie jedna "granulka" pod wpływem
tarcia mi pizd... lekko ogłuszyła, starch pomyslec co by bylo jakbym zrobił
ruch nozem jescze 10cm gdzie lezala spora kopa azydku. Pewnie bym zasilił
grono aniołków.Wiem ze moje zachowanie bylo nieodpowiedzialne, nie
profesjonalne i nie chemiczne, ale to juz przeszłosc. Uwazajcie wiec z
materialami wybuchowymi i napiszcie ciekawe "ku przestrodze" w zwiazku z
nimi.
pozdrawiam
Michal