Re: Re: Kształcenie, dalsza droga nauki

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Mon, 19 Apr 2004 11:09:52 +0200

> gdyby nie historia nie znalibyśmy całej prawdy
> gdyby nie j.polskie nie umiałbyś poprawnie sie wypowiadać,
> Geografia uczy orientacji w terenie :]

Ja bym dodał jeszcze ekonomię, bo byś nigdy nie wypełnił formularza PIT
prawo, bo byś nigdy nie wiedział co możesz zrobić w naszym kraju,
psychologię, bo fajnie jest myśleć, że rozumie się ludzi,
medycynę, aby rozumieć lekarza przepisującego lek na gardło,
i na końcu, choć winno być na początku chemię, aby wiedzieć co to miłość,
spalony olej we frytkach i zepsute masło.
Zgadzam się z Łukaszem. Trzeba być otwartym na inne dziedziny, zamykając się
jednej staje się człowiek psychopatą naukowym, a to grozi kłopotami w życiu.

W kontekście edukacji chciałbym usłyszeć zdanie pani Ani Andrzejewskiej, w
końcu ona jest na czasie z tematyką nauczycielska.

Pozdrawiam

Grzegorz