Re: Re: Kształcenie, dalsza droga nauki

Autor: Łukasz Biernacki <lukasz.brn_at_wp.pl>
Data: Sun, 18 Apr 2004 21:51:58 +0200

.
> Tylko z tego powodu dokonałem takiego wyboru, wg mnie na tym swiecie tylko
4
> dziedziny maja racje bytu: matematyka, chemia, biologia, fizyka, przy czym
tu sie z tobąnie zgodze.
wzyztsko jest po cos: np. gdyby nie historia nie znalibyśmy całej prawdy <
gdyby nie j.polskie nie umiałbyś poprawnie sie wypowiadać,
Geografia uczy orientacji w terenie :]
ale to tak na marginiesie. Ja tesh kiedys myslalem ze chemia i matma to
tylko te jedyne rzeczy ale teraz wiem ze wsyztsko jest w pewnym stopniu
człowiekowi potrzebne i chociaz mam słabe oceny z historii( bo poprostu sie
tym nie interesuje) to wcale nie uwazam zejest ona zbytecznym prezdnmiotem.

Łukasz BIernacki