Zapach

Autor: Dumin <domin54_at_wp.pl>
Data: Fri, 16 Apr 2004 07:50:49 +0200

Czesc,

  Apropos tych Waszych smakow, przyszlo mi do glowy,
  cos odnosnie zapachow. Mianowicie jedni sa bardziej odporni na
  "brzydkie" zapachy, a inni mniej. Niektorym amoniak cholernie
  smierdzi, a mnie osobiscie nawet merkaptany ani pirydyna nie
  draznia (smierdzi, bo smierdzi, ale czemu sie zaraz tym tak
  przejmowac?:) Nie zadaje zadnego pytania, tylko prosze, zebyscie sie
  wypowiedzieli czy tak na prawde jest i jak jest. Dzieki.

--
Pozdrowienia,
 Dumin                            mailto:domin54_at_wp.pl