Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 15:11:46 MET

Witam wszytskich, o takich i innych problemach napisal kiedys Pan Stefan Sekowski ksiazke, ktorego tytulu nie pamietam w tej chwili. Byla ona wydana nakladem biblioteki Mlodego Technika (charakterystyczne niebiesko-czerono kropkowane okladki malych ksiazeczek). Z tego co pamietam na tego typu pieczatki (albo na niebieski wklad z dlugopisu- to bylo przeszlo 10lat temu) byl sposob z kwasem szczawiowym, ale nie pamietam niestety szczegolow i antidotum w stosunku do zmian zachodzacych pod wplywem tego kwasu w papierze. Napisalem Wam o tym bo moze ktos z grupowiczow ma dostep do tej pozycji i sprawdzi to predzej niz mnie sie to uda.

Pozdarwaim

           Armand

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF