Odnosnie niemilej atmosfery na CHEMFANie

Autor: Makaron <makaron1_at_o2.pl>
Data: Sat, 13 Mar 2004 19:52:42 +0100

Witam Was, jako ze jestem tu od niedawna i niedosc tego moze niepowiniennem
sie wtracac ale bardzo mi przykro, ze sprawy techniczne (o ktorych tez
oczywiscie nie nalezy zapominac) przyslonily najwazniejszy cel grupy
dyskusyjnej czyli popularyzaje chemii - od kiedy sie zapisalem czytam
wiekszosc postow a tu masz... kilka dni minelo i ciagle to samo - klotnia o
kwestie techniczne i na dodatek jedna osoba chce zrezygnowac z
uczestniczenia w dyskusji na CHEMFANie. Zamiast pisania tych wszystkich
postow odnosnie klientow poczty itd. mozna bylo stworzyc kilka swietnych
ARTYKULOW (tak artykulow...) na rozne jakze fascynujace tematy, ktore
najprawdopodobniej oprocz mnie przeczytalaby spora rzesza ludzi.
Prosilbym Panstwa o zapomnienie tego calego incydentu i powrot do swiata
chemii :-).

P.s. Przepraszam jezeli kogokolwiek urazilem moja wypowiedzia, jednak
chcialbym zaznaczyc z cala stanowczoscia, iz nie mialem takiego celu.

Pozdrawiam
16-letni uczestnik CHEMFANa