Re: Re[2]: Drobna kwestia techniczna

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat, 13 Mar 2004 08:36:26 -0600 (EST)

> Nie podobaja mi sie tez insynuacje ze uzywam scracowana wersje TheBata.

Nikt tego nie insynuowal w stosunku do Ciebie, sadzilem, ze bedzie jasne iz
mowie o calym internecie.

> No wlasnie - na grupe nie powinny trafiac maile domagajace sie
> potwierdzenia. To jest elementarz konfigorowania takich grup.

Jaki procent z istniejacych programow typu listserver wycina akurat te czesc
naglowka?
Nie mniej jednak zobacze co da sie zrobic...

> Z tego wszystkiego jest ogolnie jeden wniosek - mam dosc tej grupy
> dyskusyjnej i pora sie z niej wypisac.

Hmmm, to przykre, :( ale na sile Cie oczywiscie nikt tutaj trzymac nie bedzie.
:/

A co do The Bata to mi sie na przyklad nie podoba, ze wstawia numery kolejne
postow przez co pozniej tworza sie takie dziwolagi jak w temacie niniejszego
postu czyli: Re: Re[2]: itp. i pomimo tego nie apeluje do wlascicieli The
Bata, zeby to wylaczyli.
Czy takie formatownie reply jest w ogole zgodne z RFC? Chyba nie, wiec The Bat
lamie internetowe standardy.

ak