Re: Drobna kwestia techniczna

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Sat, 13 Mar 2004 18:50:37 +0100

Widze, ze na liscie zaczyna sie jakas nerwowa atmosfera. Swoja drogą to
ciekawe, na świecie nerwowo i u mnie w pracy też nerwowo. Może to jakaś
ogólna prawidłowość. Czy ktoś sie orientuje jak teraz z aktywnością plam
słonecznych? Poważnie pytam.

> odpowiedziec, lubie wyslac jednak potwierdzenie, zeby tek ktos kto
> do mnie wyslal mail nie czul sie olewany.

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale ja bym się właśnie czuł olewany, gdybym
dostał odpowiedź od klienta pocztowego, że wiadomość doszła, a Ty byś mi nie
odpisywal. W takiej sytuacji chyba lepiej odpisac krótko "dostałem, nie mam
czasu, odpisze niebawem" niż polegać na odpowiedzi automatycznej.

> Nie podobaja mi sie tez insynuacje ze uzywam scracowana wersje TheBata.
> Tak sie sklada ze mam calkiem legalna licencje.

Nie chciałbym ulegać fali nerwowości, jednak wiem, że uznasz moje pytanie za
złośliwe: czy na domowego Windowsa też masz licencję?

 To nie jest insynuacja, tylko pytanie, ciekaw jestem czy znajde chociaż jedną
osobę na Chemfanie, która ma w domu legalny Windows. Jeśli ktoś ma, niech da
znać, przywrócicie mi wiare w ludzi.

> No wlasnie - na grupe nie powinny trafiac maile domagajace sie
> potwierdzenia. To jest elementarz konfigorowania takich grup.

Tomek spokojnie. Nikomu oprócz Ciebie to nie przeszkadzało, więc może nie
warto robić takiej awantury.

> Z tego wszystkiego jest ogolnie jeden wniosek - mam dosc tej grupy
> dyskusyjnej i pora sie z niej wypisac.

Szkoda, bo często mówiłeś ciekawe rzeczy. Sądzę jednak, że sie opamietasz. Nie
warto z tak błahego powodu. Wiem, ze może przyczyną mogą być prywatne relacje
między niektórymi dyskutantami, niemniej jednak, nie warto. Zrzućmy winę na
aktywność słońca i po sprawie.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/