Re: Drobna kwestia techniczna

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Fri, 12 Mar 2004 22:28:15 +0100

> potwierdzenie nie wyskakuja, jednym slowem w tym przypadku szukaj problemu
> raczej u siebie, a nie u calej reszty.
> ak
Zgadza się, czytam tę samą pocztę, co Kolega i nigdy nie zdarza się, żeby
ktoś wysyłał listy z żądaniem potwierdzenia przeczytania (albo najwyżej
rzadko to się zdarzyło).
        A tak na marginesie - to pewien mój znajomy (na prywatnej) ciągle
przysyła te żądania i ja to odbieram jako pewien typ niegrzeczności
(podświadomie odbieram to jako brak zaufania).
sp