Re: Drobna kwestia techniczna

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Fri, 12 Mar 2004 14:16:06 -0600 (EST)

> Ja tylko w drobnej kwestii technicznej.
> Czy moglibyście się powstrzymać od wysyłania na grupę
> maili, które automatycznie domagają się potwierdzenia odbioru?
> Nie widać żadnego głębszego sensu wysyłania tego radzaju maili
> tutaj, a wiele osób (w tym np: ja) ma wyłączone automatyczne
> wysyłanie potwierdzenia i za każdym razem gdy ktoś na listę wyśle
> mail domagający się potwierdzenia otwiera mi się okno
> pytające się czy takie potwierdzenie wysłać.

Skoro masz to wylaczone to dlaczego sie jeszcze Ciebie pyta o potwierdzenie?

Twoja prosba jest raczej utopijna... zawsze sie znajdzie jakis nowy
subskrybent, ktory nie bedzie wiedzial o Twojej prosbie - to bylaby walka
prawie tak samo syzyfowa jak nie przymierzajac walka o zmuszenie uzytkownikow
do prawidlowego formatowania i cytowania postow (tyle tylko, ze tu nie ma
alternatywy oprocz chaosu i anarchii, wiec walczyc trzeba).

IMHO nie powinienes wymagac od innych czegos tylko z tego powodu, ze Twoj
program pocztowy jest zle skonfigurowany badz zle zaprojektowany przez jego
tworcow.

Maja rada: skieruj pretensje do producentow The Bata lub zmien program
pocztowy na inny.

Swoja droga mnie to bardzo dziwi, ze tak wiele osob wybiera platny program
jakim jest The Bat, podczas gdy istnieje troche bardziej od niego zaawansowany
Pegasus Mail, ktory jest od zawsze (a istnieje od 1989 roku) darmowy i jest
najstarszym programem pocztowym pod MS Windows (powstal wczesniej niz Outlook,
a jeszcze wczesniej, zanim pojawil sie Windows 95 istnialy jeszcze (i dalej
istnieja) wersje Pegasusa dla DOSa i Windows 3.x.).

Sa tez tacy ludzie, ktorzy wola crackowac The Bata zamiast skorzystac legalnie
z bezplatnego i lepszego pod pewnymi wzgledami od The Bata Pegasusa - bardzo
to dziwne.

W Pegasusie jak sie wylaczy akceptowanie prosb "confirm reading" to mozna
zapomniec o tym, ze ktos takie prosby wysyla, zadne okna z prosbami o
potwierdzenie nie wyskakuja, jednym slowem w tym przypadku szukaj problemu
raczej u siebie, a nie u calej reszty.

ak