Re: srebrzenie

Autor: grzegorz gugala <srebrog_at_neostrada.pl>
Data: Wed, 10 Mar 2004 23:12:04 +0100

dzien dobry
dziekuje za porady niektore znalem niektore nie
jak zauwazyles problem tkwi w tym aby nie srebrzyc naczynia ale kulki i to
jest wlasnie moj najwiekszy problem srebrzenie szkla jako takie nie jest dla
mnie wiekszym problemem
poch produkuje nawet zestawy odczczynnikow do srebrzenia szkla glownie pod
katem produkcji bombek choinkowych
jednak stosowanie ich powoduje lustro prawie doskonale ale na pojemniku a
nie na kulkach
dlatego moja prosba jest nadal aktualna
gugala