Pojemnik na żywność

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Wed, 10 Mar 2004 21:57:02 +0100

Szanowni koledzy!
W moim najważniejszym przyrządzie (chromatograf gazowy z detektorem emisji
atomowej) rozleciała się (mocno popękała) pokrywa na zbiornikiem wody
destylowanej w układzie chłodzącym detektora. Pokrywa wraz z pojemnikiem na
wodę wygląda jak typowy pojemnik na żywność. Taki pojemnik na żywność
kosztuje ok. 5 zł. Producent przyrządu chce mi sprzedać taki pojemnik wraz z
wchodzącymi i wychodzącymi wężami za ok. 600 zł!!!
    W związku z tym mam prośbę do wszystkich ChemFanów: czy widział ktoś
taki pojemnik na żywność o wymiarach prostokąta ok. 70 mm na ok. 130 mm?
Zaznaczam, że to nie jest prostokąt typowy, bo wszystkie jego rogi są
zaokrąglone. Głębokość tego pojemnika nie ma żadnego znaczenia. Potrzebna
jest tylko pokrywa. Jeśli ktoś z Państwa znajdzie pojemnik proszę o wysłanie
wiadomości do mnie. Pozwoli to mi zaoszczędzić 595 zł!!!
Pozdrawiam,
SP
P.S. Już wszyscy moi znajomi szukają tego pojemnika, ale na razie bez skutku