Autor: Małgorzata Piasecka (malgorzatapiasecka_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 23:01:54 MET

Witam,
chcialam sie dowiedziec czegos na temat termicznego rozkladu weglanu manganu (uwodnionego) pod proznia. Gdzie moge znalezc jakies informacje na ten temat, bo z moich pomiarow wynika,ze zarowno po uplywie 2 minut jak i 3 godzin mam ubytek masy ok 30 procent, Czy to znczy,ze ta reakcja zachodzi bardzo szybko, a jesli tak, to jak szybko? I jak ta rekacja przebiega (chodzi mi o rozpisanie reakcji).
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Goska

Najnowsza komedia twórców "Sposobu na blondynkę". W rolach głównych: Matt Damon, Greg Kinnear i Cher. W kinach od 27 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D7821&sid=120