Autor: Dumin (domin54_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 09:21:48 MET

SP> a po co Ci te zlomy??

    Moze i zlomy ale dla mnie to ogromne przezycie kiedy moge sobie     SAM zrobic chlorek wolframu albo molibdenu:-)... (nawiasem     mowiac to ktos ostatnio pytal czy sa jakies zrodla pozyskiwania     odczynnikow tak jak za czasow Sekowskiego, gdy podawal np. jak     otrzyamc kobalt ze smaru)
    A apropos mojego pytania to minute po jego wyslaniu zorientowalem     sie ze to przeciez zalezy od oporu.. w takim razie w 20W zarowce     bedzie mniej wolframu (mniejszy opor, mniejsze rozzarzenie)     niz w 100W (wiekszy opor, bardziej rozrzazony.. chyba dobrze mysle?

--
Pozdrowienia,
 Dumin                            mailto:domin54_at_wp.pl