Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 12:03:39 MET

>pytanie czy jeżeli już pije się alkohol to czy lepiej w sensie zdrowiej dla
>wątroby jest wypić od czasu do czasu kieliszek wódki czy codzień jedno piwo.
proponuje czerwone wino, nie wiem z autopsji jak to dziala w dluzszym okresie, podobno zdrowo, a na dodatek jest smaczniejsze... :-) acha.. no i nie pol litra, lapmke.

>okreśłił to że 0,5 piwa = 25g spirytusu. i mam tutaj pytanie czy ktoś może
>mi wyjaśnić w jaki sposób to jest przeliczane. Czy może tutaj chodzić o
5% z jednego kilograma to 50 gramow, z pol kg jest to 25 gramow. po prostu.
pozdrawiam

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna