Autor: Roman J. Faranski (faranski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:39:05 MET

> O tych bakteriach jest rysunek na w Chemicznym "Hihocie":
> http://chemfan.pg.gda.pl/Chemiczny_Hihot/Co_Pija_Bakterie.html

rysunek fantastyczny,

> Hehe, Twoje opowiesci moga sie przydac na jakies zakrapiane etanolem
imprezy
> chemikow,

i to mi sie tez podoba, -)))))))))

 Chyba zadne eksperymenty z Pseudomonas
> nie wyszly poza laboratorium? Czy gdziekolwiek na swiecie przerabiano na
> masowa skale wegiel kamienny na plynne weglowodory?

No, nie tak bardzo ....
Mialem na ten temat w 1999 roku referat na miedzynarodowej konferencji organizowanej przez WIChiR na Rembertowie. Podawalem przyklady aplikacji w swiecie i dane z prac wlasnych. Artykul jest zamieszczony w Biuletynie Akademii Obrony Narodowej nr 1/2000, Konferencja miala tytul "Czlowiek a srodowisko". Gdzies mam odbitke. Jezeli Cie (lub kogos to interesuje) - to jq przesle

Pozdrowienia

Roman