Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 19:07:46 MET

:

> No tak - a w niższej proces zostanie zainicjowany ciepłem tarcia
> opon samochodów, tak samo jak to jest z NaCl/KCl.
> Tomasz Ganicz

     Pan Tomasz, oczywiście, ma specyficzne poczucie humoru i proszę go dobrze zrozumieć - nic nie wskazuje na to, aby nie rozumiał omawianego zjawiska fizycznego (krzepnięcia = topnienia roztworów wodnych wiekszości soli w temperaturach niższych od 0 st. Celsjusza). Te opony "wkłada" tylko dla dowcipniejszego potraktowania wypowiedzi niezbyt wyedukowanego dziennikarza. Swoją drogą to ci wspaniali dziennikarze zdążyli juz tyle głupot nawypisywać, że można by im założyć zbiór typu "humor z wypracowań szkolnych = dziennikarskich"
Stanisław