Re: Mozliwosc otrzymania nagrod ksiazkowych.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Fri, 16 Jan 2004 18:22:27 -0600 (EST)

> PS. Piszecie takze, o nowych wydaniach. Wiem, ze to pytanie do Adamantan,
> ale za jednym razem spytam sie tu :) Najnowsze wydanie to 2003, moze
> poczekac na 2004? :)

Prawdopodobnie w 2004 bedzie sie roznic tylko o bledy i spostrzezenia
nadeslane przez ChemFanow, byc moze dzial BST troche sie rozwinie, wiec chyba
mozesz nie czekac.
Mozesz zreszta wygrac Tablice zamiast je kupowac, musisz tylko znalezc troche
bledow lub nadeslac jakies celne uwagi i spostrzezenia, a zatem pozycz Tablice
od kogos, znajdz bledy i bedziesz mial je za darmo... :)

ak