Re: Mozliwosc otrzymania nagrod ksiazkowych.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Fri, 16 Jan 2004 18:14:44 -0600 (EST)

> Ja jestem posiadaczem poprzedniego wydania Tablic i jestem z nich
> ogromnie zadowolony. Moze jeszcze gdyby byly temperatury wrzenia
> potrzebnych mi kiedys skladników olejków eterycznych, to byloby jeszcze
> lepiej, ale zastrzezen nie mam prawie zadnych. Sam znalazlem kiedys jeden
> blad, ale niestety juz po konkursie.

Nic straconego, informowalem przeciez:
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/chemfan/2004/01/6045.html ,
ze w dalszym ciagu mozna nadsylac bledy i inne swoje spostrzezenia odnosnie
wszystkich Tablic, nie tylko chemicznych i w miare mozliwosci jakas nagrode
wydawnictwo przydzieli, byc moze wlasnie Tablice Chemiczne, szczegolnie jesli
sie o nie konkretnie poprosi. :)
Najlepiej oczywiscie tych bledow szukac juz w nowym wydaniu Tablic, bo jesli
sie znajdzie w starym to moga sie one powtarzac z poprzednio znalezionymi i
takie bledy nie beda uwzglednione.
Poniewaz jednak konkurs dotyczyl tylko Tablic Chemicznych, a obecnie mozna
szukac bledow rowniez w innych tablicach, zatem powyzszy problem nie bedzie
dotyczyl wszelkich starych wydan tablic innych niz chemiczne.

ak