Re: Mozliwosc otrzymania nagrod ksiazkowych.

Autor: Krzysztof Kupczynski <krzyskup_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 16 Jan 2004 22:36:50 +0100

Ja jestem posiadaczem poprzedniego wydania Tablic i jestem z nich ogromnie
zadowolony. Moze jeszcze gdyby byly temperatury wrzenia potrzebnych mi
kiedys skladników olejków eterycznych, to byloby jeszcze lepiej, ale
zastrzezen nie mam prawie zadnych. Sam znalazlem kiedys jeden blad, ale
niestety juz po konkursie.
A wracajac do tematu, mialem takze mozliwosc poslugiwania sie "Malymi
tablicami" i wiem, ze czasami dane w nich zawarte sa niewystarczajace. "Duze
tablice" moim zdaniem sa lepszym wyborem dla osoby choc troche
zainteresowanej chemia i moga sie stac nawet bardzo ciekawa lektura.

Pozdrawiam,
Krzysztof Kupczynski
"Krzyskup"