Re: Mozliwosc otrzymania nagrod ksiazkowych.

Autor: Ser Cheese <sercheese_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 16 Jan 2004 21:29:16 +0100

> W zwiazku ze znacznym zainteresowaniem niektorych laureatow konkursu
"Tablice Chemiczne"

hej!

po pierwsze, dziekuje za zwrocenie uwagi na tablice firmy Adamantan :)

po drugie, mam pytanie :)

zauwazylem, ze w ofercie znajduja sie "tablice chemiczne" oraz "male tablice
chemiczne". Czym one sie roznia? W opisie pisze, ze male sa dla liceum, a
duze dla studentow i ambitnych uczniow :P
Czy jesli moge sobie pozwolic na drozsza wersje, to warto taka mi od razu
zakupic? No bo roznica w ilosci stron jest jak kazdy widzi ogromna! Czy tez
jako, ze jestem w liceum, to z wielu rzeczy nie skorzystam, a kiedy beda mi
w koncu potrzebne, to bedzie juz kolejne n-te wydanie? Co radzicie? :)

Adam

PS. Piszecie takze, o nowych wydaniach. Wiem, ze to pytanie do Adamantan,
ale za jednym razem spytam sie tu :) Najnowsze wydanie to 2003, moze
poczekac na 2004? :)