podpuszczka i zakwas

Autor: agnieszka dorabiała <agatril_at_wp.pl>
Data: Thu, 8 Jan 2004 20:01:43 +0100

Witam!Interesują mnie informacje dotyczace oceny
organoleptycznej i fizyko-chemicznej podpuszczki i zakwasu.
Jestem w trakcie zaliczenia przedmiotu Linie produkcyjne. Moim
zadaniem jest stworzenie linii produkcji serka miękkiego z mleka
koziego.Niestety nie byłam w stanie zdobyć potrzebnych
wiadomości o wyglądzie podpuszczki i zakwasu stosowanych w
produkcji.Proszę o jakiekolwiek informacje na ten temat lub
literaturę, w jakiej mogę to znaleźć.Dziękuję i pozdrawiam!

W styczniu wyjątkowe "Zwierciadło" do czytania we dwoje.
Dla kobiet i mężczyzn będących W DRODZE - do rozumienia samych siebie
i siebie nawzajem. < http://klik.wp.pl/?adr=www.zwierciadlo.pl&sid=88 >