Re: pobór gazów

Autor: Arkadiusz Skwarek <arkadys1_at_wp.pl>
Data: Tue, 06 Jan 2004 19:34:42 +0100

Kazimierz Warminski wrote:
> Ale w czym mam problem. Otóz, w danym czasie mozna oznaczac albo SO2 albo
> NOx, bowiem jak zastosujemy na przewodzie ssacym trójnik, rozdzielajacy
> strumien powietrza do dwoch, oddzielnych pluczek, to nie ma przeciez
> pewnosci, ze przeplyw bedzie jednakowy (moga byc rózne opory).

Hm, moz.e zastosowac' przep?ywomierze z zaworami umoz.liwiaja;cymi
ustawienie jednakowych przep?ywów w obu ga?e;ziach? Oczywis'cie ma to sens
jes'li nie ma wahan' pre;dkos'ci, ewentualnie dwa liczniki mierza;ce osobno
zaaspirowana; obje;tos'c' dla kaz.dej z ga?e;zi. A nie da sie; po?a;czyc' p?uczek
szeregowo? Co w nich jest?

Pozdrówko
Arkady