Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:29:32 MET

niedawno bylem na malym zabiegu i lekarz po tym kazal mi zazyc konskie dawki leku, twierdzac (acha. anestezjolog) ze to co podaja na opakowaniach to jest pic na wode. Acha.. nie dosc ze duze dawki to na dodatek kilka lekow na raz.
wiem iz watroba moze pasc, ale chyba nie jak sie uzywa lekow raz na dluugi czas. Sam czesto widuje ze niektore osoby biora jedna tabletke paracetamolu (na przyklad0 i to nie dziala. jezeli nie przestaje bolec po 20 min to nalezy wziasc druga. Od tego sa te leki aby pomagac. Bol tez moze byc szkodliwy.

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej