Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 07:46:08 MET

hmmm... odpowiedz jest jak najbardziej poprawna, pytanie dlaczego cola jest az tak bardzo "zagazowana". Cos powoduje wieksza rozpuszczalnosc CO2 lub jest jakis skladnik "pieniacy" ktory powoduje zludzenie ze w coli jest bardzo duzo gazu... otwierajac inne napoje gazowane zazwyczaj nie ma az takich ilosci CO2...

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej