Autor: michalu_at_poczta.fm
Data: Fri 14 Nov 2003 - 10:39:09 MET

> Wszystkie te procesy wynikaja z pekania blon komorkowych przebijanych
> przez zamarzajaca wode, po odmrozeniu zawartosci z roznych komorek lacza
> sie z innymi, z takimi z ktorymi nie polaczylyby sie gdyby nie te
> pekniecia i moga wowczas przebiegac rozne reakcje enzymatyczne i inne,
> stad smak i wyglad sie zmienia, ale podczas zamrozenia praktycznie nikt
> nikogo nie zjada, inaczej by nie przechowywano produktow miesiacami w
> zamrozeniu jakby sie zjadaly. :P
>
> ak

Nie mowimy o zamrazaniu ale o tzrymaniu w chlodnym miejscu-lodowka Nie ma mowy o pekaniu blon. Tak sie sklada ze mam znajomego w firmie Darex(importer owoców egzotycznych)
i wiem ze nie przechowuje sie bananow w chlodnym miejscu, chyba ze chcemy aby szybciej dojrzaly.
Banany sa sprowadane zielone , nastepnie leza w zimnych komorach gdzie dojrzewaja.
Chemik