Autor: Lukasz BIernacki (lukasz.brn_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 13:23:57 MET

Do obliczen molowych to sadobre ksiazki:
-Aleksander Mizera: "jak nauczyc sie rozwiazywac zadania rachunkowe z chemi"
masz tam duzo przykladow czasem prostych zadan...
-Henryk calus "Podstawy obliczen chemicznych" to nie tak jak w tytul;e ze
sa podstawy bo sa tam bardzo przerozne rzeczy...(jest to stara ksaizka dlatego mozesz ja chyba znalezc tylko w bibliotece
-mam jeszcze inne ksiazki ...

jak chcialabys z innego dzialu autorow albo sie powymieniac nimi to pisz na adres biernac_at_go2.pl

A tak pozatytm ja tesh chodze do LO tlyko ze do I klasy ;)

Lukasz Bernacki
biernac_at_go2.pl