Autor: sercheese_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Nov 2003 - 23:45:45 MET

Witam!
 Mam na imie Adam. Chodze do II klasy LO o profilu bio-chem-fiz w Nowym Targu.  Przygotowuje sie akutalnie do olimpiady z chemii.  Zakupilem Chemie nieorganiczna Pana Bielanskiego oraz Piecioksiag Chemii Organicznej McMurry. Ale brakuje mi tu obliczen molowych :/ Czy jest jakas ksiazka opisujaca ta tematyke? Tzn. widze czasem jakies zadanie i mam problem, zeby je w ogole zaczac, albo robie je zle, bo nie wiem jakie sa mozliwosci. Zakupilem sobie ostatnio testy, w ktorych jest duzo zadan z moli, ale nie ma tam wzorow oraz nic nie jest wyjasnione, ot zadania i odpowiedzi. Jestem slaby z moli i chcialbym to zmienic. Macie jakies pomysly?  Druga sprawa to tabletki. Widzialem dzisiaj u kolegi (i w wakacje u innego) tabletki Memory Formula firmy Ortis dystrybucja Liftec Natural. Ich celem jest polepszenie pamieci i koncentracji. Z koncentracja mam duze problemy (co chwila cos odrywa mnie od nauki) i zastanawiam sie czy to by mi pomoglo. Z drugiej strony zas obawiam sie takiego "liczenia na chemikalia", wolalbym sam dojsc do wlasnej-koncentracji.  Ale coz... na razie chcialbym dowiedziec sie co sadzicie o takich tabletkach?  PS. Moze w ogole poza wymienionymi przeze mnie podrecznikami jeszcze cos polecicie? Jakies inne ksiazki albo strony www (kilka juz zwiedzilem)?

Milego dnia!
Adam