Autor: Bob Arctor (curious_at_pb194.luban.sdi.tpnet.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 01:55:42 MET DST

glin lubi sie utleniac, a jego tlenki sa malo reaktywne z czymkolwiek.

frytkownice wiec wystarczylo by solidnie rozgrzac i _nie skrobac_.

swoja droga - czy glin jest az tak szkodliwy? aluminiowe folie sa uzywane jako opakowania do zywnosci, czy to oznacza ze jesli by taka folie skonsumowac to moglo by to sie komus rzucic na OUN ?