Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 10:16:41 MET DST

On Sun, 19 Oct 2003, Chemik wrote:

> Gdzie pisze ze herbata kumuluje glin?

Witaj Chemiku, witajcie grupowiecze,

Wiadomosc ta "obila mi sie o uszy" kilka lat temu, a czytajac poprzednie listy o glinie, przypomnialo mi sie o niej. Dlatego w tej chwili nie jestem w stanie podac bibliografii na ten temat. Nie wiem teraz czy to byly wyklady, jakas literatura fachowa, czy tez inne media. W kazdym razie jesli Ciebie to interesuje, to gdy znajde te informacje to podziele sie nimi z Wami na liscie. A moze ktos inny na grupie zna z pamieci bibliografie o ktora spytal Chemik?

Pozdrawiam Armi

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF