Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 19:49:10 MET DST

On Tue, 14 Oct 2003, Chemik wrote:

> Wlasnie umylam frytkownice. Jest aluminiowa. Przy wycieraniu papierowym
> recznikiem stwierdzilam, ze robi sie czarny!
> Karolina
>
> To "czarne" to aluminium -smacznego:)
> Tak na marginesie jest prawdopodobnie odpowiedzialne za uszkodzenia w OUN.

Witam wszystkich,
Slyszalem, ze herbata jest roslina latwo przyswajalna glin z otocznienia i kumuluje go w sobie. Rozumiem, zw w wyniku zrobienia sobie napoju zwanego herbatka eksrahujemy sobie "co nieco" z tych ususzonych czesci w/w rosliny. Jesli taki ekstrakt zakwasimy to rozumiem, ze jony glinu beda latwiej przyswajalne dla organizmu. Oswieccie mnie prosze, czy ja to dobrze to rozumuje, ze herbatka z cytryna nie bedzie tak zdrowa jak herbatka z mlekiem?

Pozdrawiam Armi

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF