Autor: Barbara Oleksy (barbara-oleksy_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 14:36:11 MET DST

witam!

...dopiero zaczynam interesowac sie chemia i jak na razie mam same pytania, tak wiec na poczatek chcialabym sie dowiedziec co to jest mol fotonow oraz mol wiazan chemicznych. moze i sa to pytania banalne, ale dla mnie bardzo wazne jest uzyskanie na nie mozliwie szybkiej odpowiedzi. dlatego bylabym niezmiernie wdzieczna, gdyby ktos oswiecil mnie w tej kwestii.

z gory dziekuje i pozdrawiam
barbara oleksy

Podążaj śladami Casanovy! Wygrywaj codziennie 350 - 1000 złotych. I w finale przelot do Rzymu i 10.000,00 zł. Sprawdź mnie i wygraj www.KasaNowa.wp.pl