Autor: Barbara Oleksy (barbara-oleksy_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 16:29:51 MET DST

..cos mi sie wydaje, ze nie bardzo mnie zrozumiales, wojtek. ja wiem co to jest mol!...przykladowo mol elektronow jest to taka ilosc (masa) elektronow, ktora odpowiada ilosci atomow tworzacych 12 g wegla izotopu C dwanascie. tylko ze tej definicji (podobno) nie mozna zastosowac do mola fotonow i wiazan chemicznych, dlatego chcialam sie dowiedziec co to takiego jest!

basia

Podążaj śladami Casanovy! Wygrywaj codziennie 350 - 1000 złotych. I w finale przelot do Rzymu i 10.000,00 zł. Sprawdź mnie i wygraj www.KasaNowa.wp.pl