Autor: Artur Brzezicki (o2) (artur111_at_o2.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 21:20:24 MET DST

Czesc Szanowni Chemfani
Kolejne czasopismo, ktorego szefowie nie dbaja o poprawnosc merytoryczna to
"Profit"

Artykul z nr 09.2003, str 41, cytat:
"... tzw. polimorficzną, w praktyce niewiele różniącą się od pierwszej (ma
identyczny skład cząsteczki chemicznej i tylko inny układ powiązań między jej atomami)."
chodziło o substancję czynną w leku
Wydaje mi się, że odmiany polimorficzne będą działały jednakowo, natomiast izomery na 100% mogą mieć inne działanie pomieszanie izomerii z polimorfizmem w przypadku takiego artykułu wg mnie jest karygodne.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam
Artur Brzezicki