Autor: Arkadiusz Skwarek (arkadys1_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 17:54:37 MET DST

Artur Brzezicki (o2) wrote:
> Co o tym sądzicie?

Co? W ramach odpowiedzi - za wczorajszym Teleexpresem: "w butlece był ług zasadowy" (to a propos nastolatków co się poparzyli ługiem w butelce wody mineralnej). Myślałem że się przesłyszałem ale dzisiaj w Radiu Bzdet powtórzono to samo. Komuś coś się wydawało że usłyszał i wiadomośc poszła w eter. Dobrze że nie w dietylowy boby się ze wstydu utlenił i byłoby rozrywkowo... ;)

Pozdrowionka
Arkady