Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 21:29:36 MET DST

>A ja się nie dołaczam...
>Mowiac powaznie: moze warto dla spokoju sumienia wytykac takie bledy
>kazdorazowo Redakrorowi Naczelnemu. Skutek pewnie niewielki, ale chociaz
>bedzie spokojne sumienie...

mozna nic nie robic... nie wypominam.. moje kontakty z mediami tez maja dziwny kontakt.. jezeli wiem o czyms z pierwszej reki, ew. mawet ja udzielam jakis informacji to dziwnym trafem zawsze co innego media podaja.. ba, nawet to samo.. ale inaczej, zazwyczaj kompletnie inaczej...

echhh... ktos wspominal ze my potrafimy tylko z nauk scislych takie glupoty wyciagnac i co jest z innymi tematami... przerazajace...

moze utworzyc podstrone w ktore bylyby odnosniki do tych najwiekszych gazet, do ich redaktorow? jak dostanie kilkanascie maili ze podwladny glupoty wypisuje to mnoze za ktoryms razem po uszach dostanie i wreszcie zaczna sluchac? chociaz.. chyba jestem zbytnim optymista?

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna