Autor: Piotr K. Olszewski (ncolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 10:43:11 MET DST

Witajcie po wakacjach,
z zainteresowaniem przeczytalem dyskusje z watków "Pomocy" i "Skrypt sedziowski".
Mam drobna uwage - takie swoje votum separatum - dotyczaca podpisywania maili. Poniewaz mój naglówek moze zawierac nazwisko prezesa PAN lub Jana Kowalskiego, wymóg podpisywania sie wlasnym prawdziwym nazwiskiem jest cokolwiek wygórowany. A skoro nie do sprawdzenia jest, czy Piotr Olszewski to moje rzeczywste nazwisko, jakie ma znaczenie, czy ktos podpisuje sie nickiem czy imieniem i nazwiskiem. Wiele osób - dosc pomyslec o gwiazdach ekranu i muzyki - ogranicza sie do pseudonimu i mimo to istnieja ( a moze wlasnie dlatego). Chodzi wiec tylko o to, by nick, czy jak sie dawniej mówilo pseudonim byl staly. Na marginesie "Chemik" na liscie chemicznej nie jest dla mnie szczytem oryginalnosci. Sorry, za niechemiczna - za to bardziej uniwersalna ;-) tresc postu.

Pozdrawiam i zycze wszystkim goracych i merytorycznych dyskusji,

Piotr (Olszewski)