Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 13:43:19 MET DST

> I dochodzimy tu do zasadniczego mojego pytania. Czy ktos z Was potrafi
> powiedziec jakie moga wystapic procesy ktore zagrazaja bezpieczenstwu?

A ja jestem ciekaw czym sie roznia w budowie/skladzie akumulatory Li-ion od baterii Li-ion. Jednym slowem dlaczego jedne sa ladowalne (np. te w telefonach komorkowych, notebookach, kamerach), a inne nie (np. w aparatch fotograficznych, zegarkach).
Moze to tylko blef z tymi nieladowalnymi, zeby zmuszac klientow do kupowania ciagle nowych? ;)

ak