Autor: Krzysztof Jakubiec (jkrzys_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 18:39:50 MET DST

>Andrzej Kasperowicz :
>Na stronach ChemFana jest spis dodatkow E.

Dziekuje za przypomnienie zeby przeszukac chemfan-a zanim zaczne szukac gdzie indziej.

Krzysztof Jakubiec
jkrzys_at_wp.pl

> Cytowane przez Ciebie rozporzadzenie brzmi dokladnie:
>
> ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 27 grudnia 2000 r. w
sprawie
> wykazu dopuszczalnych ilości substancji dodatkowych i innych
substancji
> obcych dodawanych do środków spożywczych lub używek, a także
> zanieczyszczeń, które mogą znajdować się w środkach
spożywczych lub
> używkach. (Dz. U. z 2001 r. Nr 9, poz. 72)
>
> Mozna je znalezc m.in. na stronie Wydawnictwa ABC:
> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/0072.htm
> Bylo tez kilka zmian tego rozporzadzenia, m.in.:
> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/0464.htm
>

> Kazik Warmiński
> UWM w Olsztynie

Dziekuje za adres ww strony. Kiedys probowalem ja znalezc ale bez skutku.
Pozdrawiam
Krzysztof Jakubiec
jkrzys_at_wp.pl

Załóż konto pocztowe - otrzymasz specjalny upominek! Zobacz: < http://profil.wp.pl/promocja.html >