Autor: Lena Ulik (leniniada_at_yahoo.com)
Data: Mon 28 Jul 2003 - 14:27:41 MET DST

Dzien dobry Chemiku!
Dzieki, dzieki, dzieki! Nawet nie wiesz jak ratujesz moj honor (niezlego skad inad) tlumacza! Zwerbowalam mnostwo sil i slownikow, aby rozszyfrowac tajemne mrowcze zwiazki, ale nic z tego, dopiero Twoja pomoc rzucila promien slonca na ciemne momenty tekstu o mrowkach! Jestem dozgonnie wdzieczna, polecam sie jako spec od rosyjskiego. Jesli znow mi jakis ciezszy problem chemiczny wyskoczy, to sie odezwe (z dwutlenkiem wegla, weglowodorem i azotem na razie sobie radze, ale estry to juz wyzsza filozofia!:). Pozdrawiam serdecznie z mego mrowiska! Lena.

Do you Yahoo!?
Yahoo! SiteBuilder - Free, easy-to-use web site design software http://sitebuilder.yahoo.com